FÖRSTA GYMNASIE DAGEN!

hej!
idag var det första skoldagen och första dagen på vård och omsorgs
programmet och jag känner redan att detta kommer bli 3 bra år!
och jag tkr även att mina klass verkar ur härlig, även fast jag inte
känner alla!
-    -
efter skolan kom jesper o hämta mej o linnea.
dom blev med mej hem och käka kykling och ris :)
därefter hjälpte linnea mej att rensa min garderob, som inte gjorts
på åratal!
32 klädesplagg fick jag bort och jag är faktiskt riktigt stolt över mej
själv att jag lyckades rensa bort så mke eftersom jag har så svårt
för det.
fast garderoben blev ju inte nått mindre för det..
för min syster kom hem igår med två fulla stora ikea påsar med bara
kläder i så ja, ni kan väl förstå att jag fick in mer saker i garderoben
än vad jag blev av med.
men jag är verkligen inte ledsen för det! :)
-   -
men nu har linnea precis åkt hem, så nu snart blir det fotboll hela kvällen,
först spelarrådsmöte o därefter träning :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0