all make the same small mistake

hej!
jag är hemma från borlänge som ni kanske förstår!
och det var verkligen en veckan över förväntan :)
det kanske inte gick så bra för oss men skapligt iaf,
6 av 13 lag men det bästa av allt var ju att vi hade
grymt kul :D
-------------------------------------------------------------
igår var jag och linnea på bio, vi såg harry potter och
det var riktigt bra!
sedan sov hon och jesper här och vi hade jätte mysigt
för både jag och linnea somna på jesper börst, så vi måste
sett jätte gulliga ut :)
------------------------------------------------------------------------
idag har jag stor städa mitt rum, rensat allt från damm, saker
och kläder! DET KALLAS STORSTÄDNING DET!
---------------------------------------------------------------------------

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0