hemma, efter en helg i stugan med frida!

hej!
jag vet att bloggandet är kasst nu, men jag har faktiskt sommarlov! :D
först var jag på dop-kalas för min nya tremening, Gabriel :)
sedan när frida hade slutat jobba, övningskörde jag till henne på lantvägarna där borta.
när jag kom dit, då cykla vii :D
när vi nådde slut målet var vi framme hos willam och elise mina tremeningar.
och gud så vi lekte, det var fullrulle hela tiden ända tills elise säger att vi ska
läsa för henne, för då hände detta!
hon somnade. och titta va söt hon är! :)
så det blev för oss att cykla hem i sena natten.
- -
när jag vaknde imorse hade redan frida vaknat och hon var redan färdig
duschad oxå för hon skulle jobba, så det var bara för mej och göra mej
i ordning och för att bli hämtad.
och i bilen säger pappa att han och mamma ska plocka svamp och jag
bara nej vad tråkigt, men när jag väl blev med så var det faktiskt kul,
kul att även umgås med mamma och pappa :)
fullt utrustad för svamp plockning :)
svamparna!
--
sedan åkte vi in till töcksfors köpcentrum och käka på resturang och shoppade.
jag hittade i hoodie tröja från bikbok och ett linne från vero moda som jag blev
riktigt nöjd över!
sen när jag kom hem träffa jag jesper och vi åkte till linnea, där vi kollade på
film och så färgade jag hennes hår :)
--
imorgon är det första fotbollsträning efter uppehållet gött!
kände att jag var sugen redan i onsdags då fick träna med supporters
och det var en riktigt tuff träning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0