only you!

hej.
i torsdag då när jag var med patricia fick min man körkort, men
jag hade lite otur och fick vänta med att åka med han förrens igår.
här har ni coolingen :D
------------------------------------------------------------------------------------
idag har jag varit på stan med mamma och inhandlat allt från regnkläder
till skavsårsplåster till cupen jag ska till imorgon.
jag och jesper har även åkt och hälsat på hans farmor och farfar och det
var mycket trevligt, vi fick go grillad mat med efterrätt :)
sedan träffa vi louise och åkte med henne och fredrik och spela minigolf,
och jag förlora igen.. men kul hade vi :D
----------------------------------------------------------------------------------------
imorgon blir det som sagt cup och vi ska ändå upp till borlänge på daleria cup
och där ska vi vara bosatta i en helvecka på ett vandrarhem.
jag tkr det ska bli sjukt kuuuul :D och hoppas verkligen på att vi tar hem hela
storvinsten!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0