SOL!

hej!
just nu sitter jag ute, i den varma solen och det perfekta vädret!
-    -
igår var det en väldans dag.
först vaknade jag upp med jesper och vi åt en mycket nyttig frukost
tillsammans, som bestod av bland annat musli tallrik.
sedan skjutsade jesper ner mej och izzy på stan, men ingen av oss
hittade nått i nån affär, så det var väldigt gott o bara gå runt o prata.
efter tag kom även linnea och då vart det fart på oss igen, vi gjorde
allt från att prova skor till att prov ligga sängar på jysk ;)
sen vi fyra tiden skulle izzy klippa sig och jag o linnea hann inte se
så mycket så hoppas det blev fint izzy och att du blev nöjd :)
jag och linnea begav oss till båthamnen där johanna, sara, hanna och anna
väntade på oss :)
det hade tydligen fått en liten firre på 2cm duktigt tjejer!!
men sen när jag och linnea kom försvann nog fiske lyckan..
men vi missade såklart inte anna så väl planerade dopp! det var så klockrent
hon såg ut som en gud som sjönk ner i vattnet :)
-    -
sen kom pappa och hämta mej o linnea.
o när vi kom hem hade han lagat kyckling till oss! mums, mums säger jag bara!!
efter det cykla jag o linnea till donken för att träffa flickorna igen.
där vart det glass och mycket snack!!
och sedan promenixa vi till stadsparkens lekpark och hade fett kul:)
där gjorde vi allt från att snurra oss yra och körde hinderbana på tid :)
-   -
därefter kom tompa och skjutsade hem alla barnen.
förut om mej som blev skjutsade till min efterlängtade patricia!
gud så roligt det var att få se dej igen gumman o så brun du är :)
och hos henne blev det snack om allt o inget från 12 till 2 på natta då
jesper kom o hämta mej :)
-     -

idag vaknade jag upp hos jesper och vi åt frukost ute i det fina vädret
och sedan åkte vi till jespers mormor och morfar och fick jätte goda våfflor
där och så plockade vi även massa hallon!!
men nu är jeppe på jobb och jag ligger som sagt ute i solen och väntar på linnea :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0