STRÖMSTAD!

nu kommer bilderna från strömstad!
direkt när vi kom fram flög badkläderna på!
och vi käka nästa upp hela matsäcken också, efter en sån lång bilfärd.
sedan vart det massa bading i havet! trampolinen var helt klart roligast!
och jesper var tuffing som vågade hoppas från den högsta ;)
sedan åkte vi in till staden och checkade in i några affärer.
men jesper var mer intreserad av båtarna ;)
sedan blev det lunch dags...
...och kolla priserna!!
jespers 400grams hamburgare!
min mat! kebabtallrik. och det var ju tur för mej att vi inte beställde nån
väldans mat för det var jag som stod för betalandet till lunchen och det gick
iaf på 500-lappen!
sedan åkte vi runt lite i staden för att hitta nån mer badplats!
och det gjorde vi! här badade vi ännu mer i havet och här fanns det
massa roliga saker i vattnet som jag och jesper lekte med, hihi!
fast magneterna var riktigt läskiga, speciellt när jag blev omringad..
vi spelade även äventyrsgolfen och den var verkligen inte som här
i arvika, det var nästan som att spela riktigt golf för man skulle över
massa vatten och olika hinder. och det blev en riktigt kämpar match
mellan mej o jeppe men han vann tyvärr till slut.

väntan på kvällsmaten.
min mat! och denna gången var det jesper som betalde och dock var
maten väldigt mke billigare här.. 200 spenn för båda ;)
efter maten satt vi och kollade på solnedgången!
sen på natten träffade vi louise och patricia som och höll hus i strömstad
och då vart det lite drag!:D
och sedan bestämde vi oss för att inte sova över. så det blev en riktigt
sen bil resa hemma, vi var hemma vid 4 på morgonen och på vägen
hem blev vi även stoppade i tullen, men det är en helt annan historia det! ;)

Kommentarer
Postat av: linnea ;)

Rooligt då gumman :D

2011-08-01 @ 00:40:28
Postat av: PATRICIA

KUL DE VAR !!:)

2011-08-01 @ 19:24:05
Postat av: Elin

Hej! Har du lust att köpa en NEWHOUSE jacka? Klicka då in på min blogg för mer information:D

2011-08-03 @ 14:46:37
URL: http://itbotc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0