you are the only ones who know my weaknesses

hej!
går dagen spenderades först på minigolf banan på ingestrand
med hanna, ola och jesper!
och ola vann såklart.. och jag heheh förlora...
- - - -
sedan på kvällen var jag med dessa brudar!
louise o izzy!
vi på stan o roa oss till sent på natta.
- - - - - - - - - - - - - - -- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
idag gick jag till louise för att gå till stan med mina sköningar, men dom
hade inte kommit långt, de låg fortfarande i sängen dom. fast det blev att
lite fart på dom när jag kom! :)
sedan luncha jag på sunday med patricia och hade izzy och eia som stadigt
sällskap.
nu ska jag snart åka till izzy i högvalta och sov där! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0