lördag och söndag :)

tja!
min och puttes tacokväll tillbringades hos louise med june och charlie :D
lördag: jag och patricia vaknade upp vid 7 för att åka till torget där
vi hade våran loppis och sedan vid halv 11 åkte vi till ica med pappa
för att köpa matsäck till skolan för att vi var där 11-17 och gaaasch va
trötta vi var vid 5!! men då var det bara raka vägen in i duschen och sedan
ut med denna underbara flickaaa!
KVÄLLEN HADE SINA BRA STUNDER!! :D

söndag: idag vaknade vi upp hos patricia och båda var döe som troll ;)
men det var bara att gå upp för att träna till showen idag igen på skolan.
och det som irreterar mej och putte är att vi klarar dansen utan för
scenen men in inte på den!! men det fixxxxxxar vi! :)
nu ska jag bara ligga och vila och hoppas på att jag somnar tidigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0