en sjukt jobbig helg!

hej!
i fredags blev både jag och rebecka in ringde till mc donald´s för att gå på instuktions dag
och det var sjukt kul.
det ledde till att jag och rebcka fick jobba både lördag och söndag.
som ledde till att jag nu är sjukt trött.
men jobba på mc donald´s är kul för att arbetskamrater är så roliga, så man går inte en
timme där utan att skratta :)
-    -
igår hade jag även match så jag slutade vid tre och då vart de direkt på samling.
borta match mot slottsborn och matchen är oförglömlig.
* pernilla gjorde två skit fina mål.
* linnea dengde ner en tjej så båda fick gult kort.
* hanna var så klockren i mål.
* jag gjorde världens vurpa så jag knäckte ryggen
och med lite plåster på såren avslutade jag med ett
mål :)
* 3-1 till arvika och äntligen 3 poäng i serien !!! :D
-          -
idag sluta vid 1 skööööönt!
linnea blev med hem och vi checkar nu i tvn.
båda är förklyda så ingen träning för oss idag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja saknar dig!!! underbaradu<3

2011-09-18 @ 21:11:46
URL: http://patriciakarlssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0